Tuesday, May 19, 2009

Avatare Twilight

03 01 04 05 06 07 08 09 10 11 12 02

4 comments:

Anonymous said...

avatarele astea sunt super cool

Anonymous said...

sunt super cool astea

Anonymous said...

sunt faine astea e filmu meu preferat si imi place foarte mult cu Bella Si Edward si ceilalti cullen am vazut partea I de 15 orei a II-a de 15 ori si a III-a de 15 ori toate la fel bravo abea astept sa apara si partea a IV-a o sa ma uit si la aia de 15 ori bv cei care ati facut filmul e foarte bine regizat eu pentru mine nu as fi putut sa fi facut un film asa de reusit cum au facut ei bafta in continuare .Va rog sa faceti mai multe parti pentru ca e super tare filmu si eu vreau sa ma uit in fiecare zi la cate o parte pentru ca cand lam descoperit nu imi placea si dupa mia venit chefu de filme cu vampiri va mai zic odata bravo voua eo nu puteam face nu film asa de reusit dar pe voi va felicit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;) bafta incontinuare

Comfy said...

Super tari!!!

Post a Comment

Newsletter

Delivered by FeedBurner